6 Şubat 2012 Pazartesi

Haydi Zamanı Geri Alalım Mı?

Haydi geriye, istediğimiz günlere gidip zamanı durduralım ve istediğimiz zaman kaldığımız yerden başlatıp hatasız devam edelim, nasıl? Çok mu güç bunu yapmak? Evet çok güç, imkansız...O yüzden anı, zamanımızı sonuna kadar isteyerek yaşamalıyız.Hiç yapmak isteyip ama yapmadığınız bir şey oldu ve pişmanlık duydunuz mu? Ben duydum bazen gerçekten katı olmak, duvarlar örmek pek te iyi değil sanırım sonra insan istediğini kaybediyor ve pişman oluyor.Aslında kaybetmek demeyelim ona biz, istemeden kendine iyilik yapıyor...Bazı ''ah keşke'' dediğim şeyleri söylememem ve yapmamam belki de iyidir, her yaşadığımın sonunda notu veriyorum karşı tarafa.Daha sonra tartıyorum doğruyu, yanlışı ve tekrar değerlendiriyorum acaba zamanı geriye almaya değer mi karşımda ki insan? Eee sevgili, dost, arkadaş vs... eğer kaybetmişsen bazılarını demek ki hayatımda yer almayı hak etmemişler, gerek benim yüzümden gerek ise kendi tercihleriyle ama bir gerçek var ki o da şu; ne kadar güzel şey yaşarsan yaşa, ne kadar çok mutlu olursan ol geriye bakma ve zamanı durdurmak isteme çünkü zaman durduğunda kendi hatanı göremez ve yine aynı kişileri sokmuş olursun hayatına.Şimdi aynı kişiler dedim diye kesin (sevgili) zannedilecek hayır herkes geçmişte kalan herkes, dedğim gibi dost, arkadaş, sevgili...Tekrar girmezler diye bir şey yok hayatına belki de eskisinden daha iyi bir şekilde hayatında yer alacaklar ama bırak, zamanı durdurmak, geriye dönmek isteme ''eskiler'' olsalar bile onlar yeni zamanda girsinler hayatına ve bunun için onlar çabalasın, sen değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder