11 Haziran 2010 Cuma

Korkak

Evet özlüyorum seni ama neye yarar, kaybetmişim bir kere kazanmak sadece beni yorar.
Geçmiş hayalin karşıma, hesap soruyor bana, ne hakla ve hangi sıfatla?
Günlerce çok üşüdüm, çok ağladım, çok yıprandım.
Zarar gören sırf ben oldum sen ise sadece hayatı yaşamaya bakıyordun.
Bir bedeli olmalı diye düşündüm hep,
Oldu belki de, benim kendimce gördüğüm ve duyduğum şeyler sana acımama sebep oldu
Bunlar sadece benim gördüklerim, kim bilir daha ne acınacak haldesin...

Evet özlüyorum seni ama neye yarar, sen sadece hayatın o toz pembe tarafını görmek istedin.Hep kaçtın zorluklardan, engelleri aşmaktan, ne olurdu sanki elimi tutup her şeye birlikte göğüs germeye cesaretin olsaydı...Olmaz daha doğrusu olamaz çünkü sen dediğim gibi hayatın sadece toz pembe tarafını görüyorsun, belki de bir renge takılı kalmak değil bu, belki de sadece at gözlükleriyle bakıyorsundur hayata çünkü sen değil karşına çıkacaklardan kendinden bile korkuyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder