21 Mayıs 2010 Cuma

Eskiden Olsa...

Dönüp baktım eski aşklara, ne de güzelmiş
Bir film şeridi gibi geçti gözümden dinlediklerim, bende izledim
Nerde şimdi o aşklar, nerde o mücadele dolu gerçek sevgiler
Ne zorlukların üstesinden gelinirmiş meğer, sevdiğine kavuşabilmek için

Şimdi nasıl peki? Sadece yalanlar üzerine kurulu
Seni seviyorum derler hep kendilerini affettirmek için
Peki nerde şimdi seni seven adam, ne çabuk bitti öyle koskoca aşk, sevgi, saygı
Artık kime inanıcaz sevdiğimizi de kaybettikten sonra

Leyla ile Mecnun gibi Şirin ile Ferhat gibi
Yok artık yok öyle aşklar
Ararsın açmaz halbuki eskiden ne zormuş insanların iletişim kurması
Neler yapılırmış bir mektup bir telgraf yollamak için

Zoru sevdiğimizden midir, sevdiğimize ulaşamamak
Kolay gelen güzel anlar çekmez mi ilgimizi
Aslında hayat ne kadar kısa, hiç değmez ağlamaya
Hiç kimse üzülmesin isterim, herkes sevsin, herkes gülsün yaş olmasın gözlerde
Çok mu şey istemiş olurum?

1 yorum:

  1. Su dunyada basima gelen en guzel sey oldun heralde.
    Ve bildigim bi gercek var ki gozunden akicak bi yasa edicek tahammulum, dayanicak gucum yok!
    Hayatinda vericen zor kararlarini kolaylastirmak, kotunu iyi yapmak, onunu acmak icin hep yanibasindayim.
    Her zaman herkesten yakin.
    Beni cok gururlandirdin kendine guveninle yapican her guzel seyde, atican her adimda seninleyim.
    Seni her seyden herkesten cok seviyorum tek kardesim...
    Nazli Sabuncu

    YanıtlaSil